Αναζήτηση
ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
+11
EfiK
irene
rococo
nikolas
antonis63
Sevasti
SpIrToKoYto
sofi
despoina_67
Rena
nostos
15 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Εμφανίζεται στα τέλη της δεκαετίας του 1950 - αρχές δεκαετίας του 1960 με πρωτεργάτες τους: Μάνο Χατζιδάκι (Ο Κύκλος με την κιμωλία, Παραμύθι χωρίς Όνομα)
* Μίκη Θεοδωράκη (Επιτάφιος).
Ο Μίκης Θεοδωράκης ορίζει το έντεχνο λαϊκό τραγούδι ως[3]: «ένα σύγχρονο σύνθετο μουσικό έργο τέχνης που θα μπορεί να αφομοιωθεί δημιουργικά από τις μάζες». Αφετηρία της προσπάθειας αυτής είναι ο «Επιτάφιος» (1958, σε ποίηση Ρίτσου), για τον οποίο ο Θεοδωράκης αναφέρει: «δεν είναι τίποτε άλλο παρά το πάντρεμα ανάμεσα στη σύγχρονη ελληνική μουσική και στη σύγχρονη ελληνική ποίηση».
Ως αποτέλεσμα δημιουργείται μια παράδοση μελοποιημένης ποίησης που ονομάζεται «έντεχνο τραγουδι». Διαφέρει από το λαϊκό κυρίως στο στίχο, αλλά και στη μουσική (ενορχήστρωση, ύφος). Ο χαρακτήρας του είναι περισσότερο δυτικός όσον αφορά στα συνθετικά μέσα, δεν έχει όμως καμία σχέση με τη φόρμα του δυτικοευρωπαϊκού ρομαντικού και μεταρομαντικού έντεχνου τραγουδιού Ληντ (Lied). Το ελληνικό έντεχνο τραγούδι αποκτά γρήγορα μεγάλη απήχηση στις πλατιές μάζες, φαινόμενο πραγματικά σπάνιο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Σε αυτό συνέβαλε και ο ενεργός πολιτικός ρόλος του συγκεκριμένου είδους κατά τη περίοδο της δικτατορίας.
Μερικά χαρακτηριστικά της παράδοσης αυτής του έντεχνου λαϊκού τραγουδιού είναι:
1. Οι κύκλοι τραγουδιών: δίσκοι με ενότητες τραγουδιών που ακολουθούν μια ενιαία κεντρική ιδέα. Πρόκειται για μελοποιημένη ποίηση σύγχρονων – κυρίως Ελλήνων – ποιητών ή στιχουργών.
2. Καθιέρωση του λαϊκού τραγουδιστή και του λαϊκού μουσικού οργάνου (μπουζούκι) ως αυθεντικών εκφραστών του γνήσιου ποιητικού πάθους.
3. Νέα μορφή επικοινωνίας με το κοινό με την καθιέρωση της λαϊκής συναυλίας σε ανοικτούς ή ειδικά διαμορφωμένους χώρους, με μαζική συμμετοχή.
Ενδεικτικοί κύκλοι τραγουδιών που θεωρούνται σήμερα κλασικοί του έντεχνου τραγουδιού είναι:
* Μίκης Θεοδωράκης: Άξιον Εστί («λαϊκό ορατόριο», Ελύτης).
* Μάνος Χατζιδάκις: Μεγάλος Ερωτικός (διάφορα ποιήματα με κοινό θέμα: Σαπφώ, Ευριπίδης, Σολωμός, Καβάφης, Ελύτης, Γκάτσος κ.ά.).
* Γιάννης Μαρκόπουλος: Ιθαγένεια, Χρονικό (Μύρης).
* Θάνος Μικρούτσικος: Ο Σταυρός του Νότου (Καββαδίας).
* Σταύρoς Ξαρχάκoς: Κατά Μάρκον (Γκάτσος):
Άλλοι σημαντικοί συνθέτες που υιοθέτησαν το τραγουδιστικό κλίμα του έντεχνου ήταν οι: Μάνος Λοΐζος, Δήμος Μούτσης, Χρήστος Λεοντής, Δημήτρης Λάγιος, Νίκος Μαμαγκάκης και από πλευράς στιχουργών οι: Λευτέρης Παπαδόπουλος, Μάνος Ελευθερίου, Τάσος Λειβαδίτης κ.ά.
Στην παράδοση του έντεχνου τραγουδιού προστέθηκαν αργότερα, μέσω της διάδοσης των μπουάτ, οι "τραγουδοποιοί", που γράφουν τη μουσική, το στίχο και τραγουδούν οι ίδιοι τα τραγούδια τους . Πρωτεργάτης θεωρείται ο Διονύσης Σαββόπουλος, ενώ ανάμεσα στους σημερινούς εκπροσώπους του είδους είναι ο Σωκράτης Μάλαμας και ο Ορφέας Περίδης
Εμφανίζεται στα τέλη της δεκαετίας του 1950 - αρχές δεκαετίας του 1960 με πρωτεργάτες τους: Μάνο Χατζιδάκι (Ο Κύκλος με την κιμωλία, Παραμύθι χωρίς Όνομα)
* Μίκη Θεοδωράκη (Επιτάφιος).
Ο Μίκης Θεοδωράκης ορίζει το έντεχνο λαϊκό τραγούδι ως[3]: «ένα σύγχρονο σύνθετο μουσικό έργο τέχνης που θα μπορεί να αφομοιωθεί δημιουργικά από τις μάζες». Αφετηρία της προσπάθειας αυτής είναι ο «Επιτάφιος» (1958, σε ποίηση Ρίτσου), για τον οποίο ο Θεοδωράκης αναφέρει: «δεν είναι τίποτε άλλο παρά το πάντρεμα ανάμεσα στη σύγχρονη ελληνική μουσική και στη σύγχρονη ελληνική ποίηση».
Ως αποτέλεσμα δημιουργείται μια παράδοση μελοποιημένης ποίησης που ονομάζεται «έντεχνο τραγουδι». Διαφέρει από το λαϊκό κυρίως στο στίχο, αλλά και στη μουσική (ενορχήστρωση, ύφος). Ο χαρακτήρας του είναι περισσότερο δυτικός όσον αφορά στα συνθετικά μέσα, δεν έχει όμως καμία σχέση με τη φόρμα του δυτικοευρωπαϊκού ρομαντικού και μεταρομαντικού έντεχνου τραγουδιού Ληντ (Lied). Το ελληνικό έντεχνο τραγούδι αποκτά γρήγορα μεγάλη απήχηση στις πλατιές μάζες, φαινόμενο πραγματικά σπάνιο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Σε αυτό συνέβαλε και ο ενεργός πολιτικός ρόλος του συγκεκριμένου είδους κατά τη περίοδο της δικτατορίας.
Μερικά χαρακτηριστικά της παράδοσης αυτής του έντεχνου λαϊκού τραγουδιού είναι:
1. Οι κύκλοι τραγουδιών: δίσκοι με ενότητες τραγουδιών που ακολουθούν μια ενιαία κεντρική ιδέα. Πρόκειται για μελοποιημένη ποίηση σύγχρονων – κυρίως Ελλήνων – ποιητών ή στιχουργών.
2. Καθιέρωση του λαϊκού τραγουδιστή και του λαϊκού μουσικού οργάνου (μπουζούκι) ως αυθεντικών εκφραστών του γνήσιου ποιητικού πάθους.
3. Νέα μορφή επικοινωνίας με το κοινό με την καθιέρωση της λαϊκής συναυλίας σε ανοικτούς ή ειδικά διαμορφωμένους χώρους, με μαζική συμμετοχή.
Ενδεικτικοί κύκλοι τραγουδιών που θεωρούνται σήμερα κλασικοί του έντεχνου τραγουδιού είναι:
* Μίκης Θεοδωράκης: Άξιον Εστί («λαϊκό ορατόριο», Ελύτης).
* Μάνος Χατζιδάκις: Μεγάλος Ερωτικός (διάφορα ποιήματα με κοινό θέμα: Σαπφώ, Ευριπίδης, Σολωμός, Καβάφης, Ελύτης, Γκάτσος κ.ά.).
* Γιάννης Μαρκόπουλος: Ιθαγένεια, Χρονικό (Μύρης).
* Θάνος Μικρούτσικος: Ο Σταυρός του Νότου (Καββαδίας).
* Σταύρoς Ξαρχάκoς: Κατά Μάρκον (Γκάτσος):
Άλλοι σημαντικοί συνθέτες που υιοθέτησαν το τραγουδιστικό κλίμα του έντεχνου ήταν οι: Μάνος Λοΐζος, Δήμος Μούτσης, Χρήστος Λεοντής, Δημήτρης Λάγιος, Νίκος Μαμαγκάκης και από πλευράς στιχουργών οι: Λευτέρης Παπαδόπουλος, Μάνος Ελευθερίου, Τάσος Λειβαδίτης κ.ά.
Στην παράδοση του έντεχνου τραγουδιού προστέθηκαν αργότερα, μέσω της διάδοσης των μπουάτ, οι "τραγουδοποιοί", που γράφουν τη μουσική, το στίχο και τραγουδούν οι ίδιοι τα τραγούδια τους . Πρωτεργάτης θεωρείται ο Διονύσης Σαββόπουλος, ενώ ανάμεσα στους σημερινούς εκπροσώπους του είδους είναι ο Σωκράτης Μάλαμας και ο Ορφέας Περίδης
nostos- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3156
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 26/08/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Ως "έντεχνο τραγούδι" ιστορικά ονομάστηκε εκείνο το σώμα της ελληνικής μουσικής που, με αφετηρία τη δεκαετία του '60, συνδύασε σύνθετες μουσικές φόρμες με τον λόγο ελλήνων αλλά και ξένων ποιητών. Κατά μία έννοια λοιπόν: έντεχνο = μουσική τέχνη + ποιητική τέχνη. Μουσικά, το "έντεχνο" ενσωμάτωσε δημιουργικά τη λαϊκή μουσική παράδοση και το Ρεμπέτικο, αλλά υπήρξε ανοιχτό στην επιλεκτική προσέγγιση κλασσικών και σύγχρονων μουσικών ρευμάτων.
Στιχουργικά, το "έντεχνο" εμπνεύστηκε από την εγχώρια ποιητική παραγωγή που μπορεί να υπερηφανεύεται για τα δύο βραβεία Νόμπελ και τα δύο βραβεία Λένιν που έλαβε εκείνη την εποχή, ενώ παράλληλα χρησιμοποίησε και τον λόγο ξένων ποιητών, όπως ο Λόρκα, ο Νερούδα, ο Μπρεχτ, ο Χικμέτ κ.α. Οι αρχικοί εκπρόσωποι αυτού του ρεύματος υπήρξαν ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Μάνος Χατζιδάκις, με άξιους συνεχιστές δημιουργούς όπως ο Νίκος Μαμαγκάκης, ο Χρήστος Λεοντής, ο Θάνος Μικρούτσικος, ο Ηλίας Ανδριόπουλος, ο Δήμος Μούτσης, ο Μάνος Λοΐζος, ο Σταύρος Ξαρχάκος, η ιδιάζουσα - μουσικά και στιχουργικά - περίπτωση του Διονύση Σαββόπουλου, και άλλοι. Το ρεύμα αυτό κορυφώνεται τη δεκαετία του '70, αλλά σημαντικά έργα του εμφανίζονται και τη δεκαετία του '80. Αυτή - επιγραμματικά και απλουστευτικά για τις ανάγκες της συζήτησης - είναι η μία εκδοχή του τι σηματοδοτεί ο όρος "έντεχνο".
http://mousikaproastia.blogspot.com/2007/06/blog-post_29.html
Στιχουργικά, το "έντεχνο" εμπνεύστηκε από την εγχώρια ποιητική παραγωγή που μπορεί να υπερηφανεύεται για τα δύο βραβεία Νόμπελ και τα δύο βραβεία Λένιν που έλαβε εκείνη την εποχή, ενώ παράλληλα χρησιμοποίησε και τον λόγο ξένων ποιητών, όπως ο Λόρκα, ο Νερούδα, ο Μπρεχτ, ο Χικμέτ κ.α. Οι αρχικοί εκπρόσωποι αυτού του ρεύματος υπήρξαν ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Μάνος Χατζιδάκις, με άξιους συνεχιστές δημιουργούς όπως ο Νίκος Μαμαγκάκης, ο Χρήστος Λεοντής, ο Θάνος Μικρούτσικος, ο Ηλίας Ανδριόπουλος, ο Δήμος Μούτσης, ο Μάνος Λοΐζος, ο Σταύρος Ξαρχάκος, η ιδιάζουσα - μουσικά και στιχουργικά - περίπτωση του Διονύση Σαββόπουλου, και άλλοι. Το ρεύμα αυτό κορυφώνεται τη δεκαετία του '70, αλλά σημαντικά έργα του εμφανίζονται και τη δεκαετία του '80. Αυτή - επιγραμματικά και απλουστευτικά για τις ανάγκες της συζήτησης - είναι η μία εκδοχή του τι σηματοδοτεί ο όρος "έντεχνο".
http://mousikaproastia.blogspot.com/2007/06/blog-post_29.html
Rena- Admin
-
Αριθμός μηνυμάτων : 8812
Registration date : 08/03/2009
despoina_67- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1327
Registration date : 03/11/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Παρά το γεγονός ότι δύο μουσικολάτρεις στην ίδια οικογένεια και μάλιστα στο ίδιο σαιτ μάλλον πέφτουν πολλοί και μη τολμώντας σαφώς να συγκριθώ σε σχέση με τις δικές σου γνώσεις και μελέτες στη μουσική,ένα σχόλιο μόνο θα καταθέσω,το οποίο είμαι σίγουρη πως προσπέρασες,αφήνοντας άλλους να κρίνουν και να αναφερθούν...
Θα σταθώ στην παρακμιακή ,δήθεν συνωνυμία του εντέχνου με άλλου είδους συνοθυλεύματα μουσικών και μουζικάντηδων , όπου η εξίσωση
ποίηση + μελοποίηση =έντεχνος μουσικός λόγος ,
εμπλουτίζεται από τα κατά παραγγελία ριάλιτυ λαιβ σόου και τις πλατινένιες απονομές εβδομαδιαίας διάρκειας και απήχησης με στοίχους από ακατανόητους έως κωμικούς και νότες από κλεμμένες έως ενοχλητικές...
Είναι βέβαιο , πως ένα τραγουδάκι απλά συμπαθητικό στην καλύτερη των περιπτώσων , δεν έχει σκοπό παρά μόνο τη δημιουργία κεφιού και διεξόδου από αδιέξοδα...ή και γιατί όχι , απλά και μόνο τη μουσική επένδυση σε αυτό που η ράτσα μας αποκαλεί χαβαλέ σε στιγμές που το γέλιο και η εκτόνωση κυριαρχούν....
Τίποτα το κακό θα τολμήσω να πω , σε αυτό...
Ολα είναι ζωή...όλα είναι συναισθήματα...
Ωστόσο , του εντέχνου ο λόγος είναι αυτός που δεν σηκώνει το χαβαλέ ...
και δεν θυμάμαι ποτέ στην εκφορά του , πλην σατυρικών , να σηκώσαμε το ποτήρι για να το σπάσουμε , παρά μόνο για να πιούμε....
Θα σταθώ στην παρακμιακή ,δήθεν συνωνυμία του εντέχνου με άλλου είδους συνοθυλεύματα μουσικών και μουζικάντηδων , όπου η εξίσωση
ποίηση + μελοποίηση =έντεχνος μουσικός λόγος ,
εμπλουτίζεται από τα κατά παραγγελία ριάλιτυ λαιβ σόου και τις πλατινένιες απονομές εβδομαδιαίας διάρκειας και απήχησης με στοίχους από ακατανόητους έως κωμικούς και νότες από κλεμμένες έως ενοχλητικές...
Είναι βέβαιο , πως ένα τραγουδάκι απλά συμπαθητικό στην καλύτερη των περιπτώσων , δεν έχει σκοπό παρά μόνο τη δημιουργία κεφιού και διεξόδου από αδιέξοδα...ή και γιατί όχι , απλά και μόνο τη μουσική επένδυση σε αυτό που η ράτσα μας αποκαλεί χαβαλέ σε στιγμές που το γέλιο και η εκτόνωση κυριαρχούν....
Τίποτα το κακό θα τολμήσω να πω , σε αυτό...
Ολα είναι ζωή...όλα είναι συναισθήματα...
Ωστόσο , του εντέχνου ο λόγος είναι αυτός που δεν σηκώνει το χαβαλέ ...
και δεν θυμάμαι ποτέ στην εκφορά του , πλην σατυρικών , να σηκώσαμε το ποτήρι για να το σπάσουμε , παρά μόνο για να πιούμε....
SpIrToKoYto- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3109
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 13/07/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Kαταρχήν Γιάννη σε ευχαριστώ για το ποστ που δημοσίευσες.
Το έντεχνο Ελληνικό τραγούδι ξεκίνησε από την ανάγκη να διαχωριστούν κάποιοι δημιουργοί και να ξεχωρίσουν. Μέχρι τη δεκαετία του 80 δεν υπήρχε σαν όρος. Τότε γνωρίζαμε μόνο το λαϊκό και το μοντέρνο, σύγχρονο Ευρωπαϊκό. Σαν όρος δόθηκε από το Χατζηδάκη με σκοπό να ξεχωρίσει τους μουσικούς σε αυτούς που έγραφαν νότες σε χαρτί (παρτιτούρα) και σε αυτούς που είχαν ένα πηγαίο ταλέντο. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι δόκιμος σαν όρος, αρχικά νομίζω ότι σαν λέξη, δε μπορεί να σταθεί μόνη της. Τι σημαίνει δηλαδή έντεχνο αν δε συνοδεύεται το επίθετο από μιά ακόμα λέξη. Έντεχνο τραγούδι, έντεχνη μουσική ή κάτι άλλο. Η ουσία είναι ότι όπως κι αν το ονομάσουμε ή ότι εξήγηση και να δώσουμε τα καλά τραγούδια πάντα ξεχώριζαν και δεν περνούσαν απαρατήρητα. Και θα συμφωνήσω με τη Βιβή στο εξής
"Ωστόσο , του εντέχνου ο λόγος είναι αυτός που δεν σηκώνει το χαβαλέ ...
και δεν θυμάμαι ποτέ στην εκφορά του , πλην σατυρικών , να σηκώσαμε το ποτήρι για να το σπάσουμε , παρά μόνο για να πιούμε...."
Το έντεχνο Ελληνικό τραγούδι ξεκίνησε από την ανάγκη να διαχωριστούν κάποιοι δημιουργοί και να ξεχωρίσουν. Μέχρι τη δεκαετία του 80 δεν υπήρχε σαν όρος. Τότε γνωρίζαμε μόνο το λαϊκό και το μοντέρνο, σύγχρονο Ευρωπαϊκό. Σαν όρος δόθηκε από το Χατζηδάκη με σκοπό να ξεχωρίσει τους μουσικούς σε αυτούς που έγραφαν νότες σε χαρτί (παρτιτούρα) και σε αυτούς που είχαν ένα πηγαίο ταλέντο. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι δόκιμος σαν όρος, αρχικά νομίζω ότι σαν λέξη, δε μπορεί να σταθεί μόνη της. Τι σημαίνει δηλαδή έντεχνο αν δε συνοδεύεται το επίθετο από μιά ακόμα λέξη. Έντεχνο τραγούδι, έντεχνη μουσική ή κάτι άλλο. Η ουσία είναι ότι όπως κι αν το ονομάσουμε ή ότι εξήγηση και να δώσουμε τα καλά τραγούδια πάντα ξεχώριζαν και δεν περνούσαν απαρατήρητα. Και θα συμφωνήσω με τη Βιβή στο εξής
"Ωστόσο , του εντέχνου ο λόγος είναι αυτός που δεν σηκώνει το χαβαλέ ...
και δεν θυμάμαι ποτέ στην εκφορά του , πλην σατυρικών , να σηκώσαμε το ποτήρι για να το σπάσουμε , παρά μόνο για να πιούμε...."
antonis63- Beautiful Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 208
Registration date : 12/07/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Γιάννη υποκλίνομαι φίλε μου, περιμένω τα επόμενα ποστ σου.
nikolas- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 910
Registration date : 31/07/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Φιλε Αντωνη χαιρομαι πραγματικα που καταθετεις την γνωμη σου..Ο ορος Εντεχνο Ελληνικο Τραγουδι εμφανιζεται για πρωτη φορα στα τελη της δεκαετιας του '50 και στις αρχες της δεκαετιας του '60..με τα εργα του Μανου Χατζιδακι- "Ο κυκλος με την κιμωλια" και "παραμυθι χωρις ονομα".και με τον "επιταφιο"του Μικη Θεοδωρακη.Εδω θα δανεισθω τον ορισμο που δινει ο Μικης Θεοδωρακης το 1958 για το Εντεχνο Ελληνικο λαικο τραγουδι..λεει λοιπον οτι το Εντεχνο Ελληνικο Λαικο τραγουδι "ειναι ενα συνθετο μουσικο εργο τεχνης που θα μπορει να αφομοιωθει δημιουργικα απο τις μαζες"και ξεκινα αυτη του την προσπαθεια με τον "επιταφιο"σε ποιηση του Γιαννη Ριτσου...και πιστεψε με επειδη εχω ασχοληθει και ασχολουμε με την μουσικη εστω και ερασιτεχνικα , ειναι παρα πολυ δυσκολο να μελοποιησεις αμμετρα ποιηματα..χρειαζονται τεραστιες μουσικες γνωσεις.. και απειρες ωρες δουλειας..και αυτο δεν ισχυει μονον για τον Μικη Θεοδωρακη..αλλα και για ολους αυτους που κατα καιρους εχουν παντρεψει την μουσικη με την ποιηση..Σημερα καλως η κακως υπαρχουν δυο ειδη μουσικης το Εντεχνο ελληνικο τραγουδι..οπου εμπεριεχει και το παλιο εντεχνο λαικο..με στιχουργους οπως ο Λευτερης Παπαδοπουλος..ο Ακης Πανου..ο Μανος Ελευθεριου..και αλλοι πολλοι..με ερμηνευτες οπως η Μαρινελλα..ο Δημητρης Μητροπανος..υπαρχουν ακομη συνθετες οπως ο Σπανος..ο Ανδριοπουλος..ο Χρηστος Νικολοπουλος...και υπαρχει και η νεοτερη γενια του Ελληνικου Εντεχνου τραγουδιου οπως ο Μανος Λοιζος..ο Γιαννης Μαρκοπουλος..ο Θανος Μικρουτσικος..ο Σταυρος Ξαρχακος..ο Γιαννης Ιωαννου..και με απειρους καλους ερμηνευτες και στιχουργους..οπως Χαρις Αλεξιου..και Λινα νικολακοπουλου.. Η αλλη οψη του νομισματος κατα την γνωμη μου ειναι το Εμπορικο τραγουδι δεν το ονομαζω καν Ελληνικο διοτι η μουσικη ειναι σαφως επηρεασμενη αν οχι κλεμμενη απο ανατολιτικες επιροες..Θα συμφωνησω μαζι σου οτι ειναι πιο ξεσηκωτικο..οτι κανει πιο κεφι..αλλα μεχρι εκει..πιο τραγουδι του Θεοφανους η του Φοιβου ας ειναι και ζειμπεκικο θα μεινει κλασσικο στην ιστορια του Ελληνικου τραγουδιου...η ποιος η ποια ερμηνευτης-τρια..θα αφησει το στιγμα που εχει αφησει μια Μαρινελλα..ενας Μητροπανος..μια Δημητρα Γαλανη...ειναι τοσοι πολλοι..Σημερα ολα τα τραγουδια μοιαζουν μεταξυ τους ειναι ρηχα..οι τραγουδιστες και τραγουδιστριες δεν εχουν ταυτοτητα στην φωνη τους δεν ξεχωριζεις ποιος η ποια τραγουδαει τι...οι επιτυχιες ειναι της μιας εβδομαδας το πολυ..ευκαιριακα κερδη και λαμψη..και show biz αυτη ειναι η αλλη οψη τπυ νομισματος,Τελειωνοντας θα ηθελα να πω οτι η διασκεδαση ειναι προσωπικη υποθεση του καθε ενα απο εμας...διασκεδαζουμε με οτι μας κανει να νοιωθουμε καλυτερα..ψυχικα..συναισθηματικα..στιχος και μουσικη και διασκεδαση δεν ειναι μονο να σηκωσουμε το ποτηρι για να το σπασουμε...αλλα και για να δουμε μεσα απο αυτο την ψυχη μας να ενωνετε με τους στιχους ενος Ριτσου..ενος Σεφερη...ενος Γκατσου..ενος Λειβαδιτη..αλλα και να ταξιδευει με στιχους ενος Νικου Καββαδια
nostos- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3156
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 26/08/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
....
Για οσους παραμενουμε ακομη παιδια.....
Για οσους παραμενουμε ακομη παιδια.....
nostos- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3156
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 26/08/2009
nostos- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3156
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 26/08/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
nostos έγραψε:....
Για οσους παραμενουμε ακομη παιδια.....
Πανέμορφο, απλά...και το βίντεο από τα ωραιότερα που έχω δει, φέρνει δάκρυα στα μάτια..έτσι απλά χωρίς λόγο
Rena- Admin
-
Αριθμός μηνυμάτων : 8812
Registration date : 08/03/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
θεωρω πολυ ξενερωτο σημερα στην εποχη μας να ακουγεται αυτο το ειδος μουσικης.τσιφτετελι και μπουζουκι ειναι στο αιμα του Ελληνα και με αυτο μεγαλωσαμε και με αυτα τη βρισκουμε.τελεια και παυλα.τα υπολοιπα ειναι για βουτυροπεδα και βουτυρομπεμπεκες
rococo- Simple Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 21
Registration date : 29/10/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Είναι κρίμα να τα ισοπεδώνουμε όλα. Η γνώμη μου είναι ότι όλα τα είδη μουσικής χρειάζονται, ανάλογα με την περίπτωση και τη διάθεση.
irene- Moderator
-
Αριθμός μηνυμάτων : 496
Registration date : 12/07/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
rococo έγραψε:θεωρω πολυ ξενερωτο σημερα στην εποχη μας να ακουγεται αυτο το ειδος μουσικης.τσιφτετελι και μπουζουκι ειναι στο αιμα του Ελληνα και με αυτο μεγαλωσαμε και με αυτα τη βρισκουμε.τελεια και παυλα.τα υπολοιπα ειναι για βουτυροπεδα και βουτυρομπεμπεκες
Rococo μου,σου απαντάει κάποια που διασκεδάζει εξ ίσου με τσιφτετέλια και μπουζούκια , όσο και με νησιώτικα και δημοτικά αν είναι στην ώρα τους...
Θεωρώ όμως πως ένας αφορισμός τόσο ισοπεδωτικός και με τέτοιο τρόπο ειπωμένος για αυτού του είδους τη μουσική και μάλιστα με χαρακτηρισμό καθόλου κολακευτικό θα έλεγα για μας που την απολαμβάνουμε στη δική της ώρα και διάθεση , είναι τουλάχιστον αγένεια...
Οι μουσικές προτιμήσεις του καθενός , όπως και οι κάθε είδους προτιμήσεις , είναι σεβαστές και γιατί όχι κατανοητές , αφού υποδηλώνουν τον χαρακτήρα και τον τρόπο αυτού που τις εκφράζει...
Σέβομαι λοιπόν καλή μου φίλη τις απόψεις και τις προτιμήσεις σου , όπως θα περίμενα να σεβαστείς και εσύ τις δικές μου...
Και να είσαι απόλυτα σίγουρη πως στη σελίδα που σε φιλοξενεί δίνοντάς σου τη δυνατότητα να εκφραστείς, εξ όσων τουλάχιστον γνωρίζω , δεν υπάρχουν βούτυρα αρσενικού ή θηλυκού γένους,αλλά μια παρέα που ξέρει και να σκέπτεται και να τα σπάει όταν έρθει στο τσακίρ κέφι...
SpIrToKoYto- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3109
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 13/07/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
SpIrToKoYto έγραψε:Rococo μου,σου απαντάει κάποια που διασκεδάζει εξ ίσου με τσιφτετέλια και μπουζούκια , όσο και με νησιώτικα και δημοτικά αν είναι στην ώρα τους...
Θεωρώ όμως πως ένας αφορισμός τόσο ισοπεδωτικός και με τέτοιο τρόπο ειπωμένος για αυτού του είδους τη μουσική και μάλιστα με χαρακτηρισμό καθόλου κολακευτικό θα έλεγα για μας που την απολαμβάνουμε στη δική της ώρα και διάθεση , είναι τουλάχιστον αγένεια...
Οι μουσικές προτιμήσεις του καθενός , όπως και οι κάθε είδους προτιμήσεις , είναι σεβαστές και γιατί όχι κατανοητές , αφού υποδηλώνουν τον χαρακτήρα και τον τρόπο αυτού που τις εκφράζει...
Σέβομαι λοιπόν καλή μου φίλη τις απόψεις και τις προτιμήσεις σου , όπως θα περίμενα να σεβαστείς και εσύ τις δικές μου...
Και να είσαι απόλυτα σίγουρη πως στη σελίδα που σε φιλοξενεί δίνοντάς σου τη δυνατότητα να εκφραστείς, εξ όσων τουλάχιστον γνωρίζω , δεν υπάρχουν βούτυρα αρσενικού ή θηλυκού γένους,αλλά μια παρέα που ξέρει και να σκέπτεται και να τα σπάει όταν έρθει στο τσακίρ κέφι...
Mε κάλυψες απόλυτα!
Rena- Admin
-
Αριθμός μηνυμάτων : 8812
Registration date : 08/03/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Κι εγώ συμφωνώ. Μπορώ να ακούσω τα πάντα. Το καθένα στην ώρα του. Αλλά δεν μπορώ να διαγράψω έτσι εύκολα κανένα κομμάτι της ελληνικής μουσικής και γενικά της μουσικής. Οι αφορισμοί, μακριά μας.
despoina_67- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1327
Registration date : 03/11/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
δεν καταλαβα τι σας πειραξε?δημοκρτατηα εχουμε οπως θελω θα εκφραζομε αν σας αρεσει αν δεν σας αρεσει υπαρχει και ξυδακι.δεν μπορω να βλεπω βλακειες απο κουλτουριαριδες και κουλτουριαρες εδω μεσα περι εντεχνου και αλλες τετοιες αηδιες.τελια και παυλα και μην ξανααχοληθηται παλι μαζι μου
rococo- Simple Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 21
Registration date : 29/10/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Ο καθένας στο επίπεδο του κυρία μου. Το ξύδι καλύτερα να το καταναλώσετε εσείς για να κατευνάσετε τους οξείς τόνους σας. Δε νομίζω πως κανείς από εδώ χρησιμοποίησε επίθετα για να σας στολίσει. Αντιθέτως, σας καλοδεχτήκαμε. Όσο για εμας τους κουλτουριάρηδες και τις βουτυρομπεμπέκες όπως μας αποκαλέσατε, μπορείτε να μη μας κάνετε παρέα, και απλά να πάτε σε ένα σαιτ που να ανταποκρίνεται στα δικά σας λαϊκά εκλεπτυσμένα γούστα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την anastazie στις Τετ Νοε 25, 2009 2:34 am, 1 φορά
anastazie- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 790
Registration date : 12/07/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Rococo...μάλλον προκλητική σε βρίσκω και με νυχάκια έτοιμα ξυμένα για καυγά..
αν δεν σου αρέσει να βλέπεις " αηδίες" όπως εσύ τις αποκαλείς και αντίλογο στον δικό σου ανυπόστατο λόγο , υπάρχει ένα κουμπάκι πάνω δεξιά που μόλις το πατήσεις σε βγάζει σε άλλα μονοπάτια πιό προγκρέσιβ από τα δικά μας...
Από ότι είδα ,όλοι σου απαντήσαμε ευγενικά παρά το επιθετικό και προσβλητικό σου ύφος...
αλλά επειδή φαντάζομαι πως μάλλον εσκεμμένα το κάνεις για να δημιουργήσεις εντύπωση και φασαρία στο σαιτ,μπορείς στο εξής να μιλάς μόνη σου γιατί δεν νομίζω να ασχοληθεί άλλος μαζί σου.
Μάλλον δεν κάνεις για την παρέα μας κι εμείς για δική σου...
καλό δρόμο...
αν δεν σου αρέσει να βλέπεις " αηδίες" όπως εσύ τις αποκαλείς και αντίλογο στον δικό σου ανυπόστατο λόγο , υπάρχει ένα κουμπάκι πάνω δεξιά που μόλις το πατήσεις σε βγάζει σε άλλα μονοπάτια πιό προγκρέσιβ από τα δικά μας...
Από ότι είδα ,όλοι σου απαντήσαμε ευγενικά παρά το επιθετικό και προσβλητικό σου ύφος...
αλλά επειδή φαντάζομαι πως μάλλον εσκεμμένα το κάνεις για να δημιουργήσεις εντύπωση και φασαρία στο σαιτ,μπορείς στο εξής να μιλάς μόνη σου γιατί δεν νομίζω να ασχοληθεί άλλος μαζί σου.
Μάλλον δεν κάνεις για την παρέα μας κι εμείς για δική σου...
καλό δρόμο...
SpIrToKoYto- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3109
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 13/07/2009
Απ: ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
.......rococo έγραψε:δεν καταλαβα τι σας πειραξε?δημοκρτατηα εχουμε οπως θελω θα εκφραζομε αν σας αρεσει αν δεν σας αρεσει υπαρχει και ξυδακι.δεν μπορω να βλεπω βλακειες απο κουλτουριαριδες και κουλτουριαρες εδω μεσα περι εντεχνου και αλλες τετοιες αηδιες.τελια και παυλα και μην ξανααχοληθηται παλι μαζι μου
Σ'ευχαριστω καλη μας φιλη rococo που μας τιμησες με την παρουσια σου και με τα σχολια σου σε αυτο εδω το topic.Aσφαλως και ειναι αναφαιρετο δικαιωμα σου να ακους και τα τσιφτετελια σου και οτι αλλου ειδους μουσικη σε εκφραζει.Ασφαλως και εχεις το δικαιωμα να εκφερεις την γνωμη σου και να την διατυπωνεις,υπαρχει ομως μια διαφορα ο τροπος που διατυπωνεις την σκεψη σου να μην θιγει τους αλλους.Ειμαστε ολοι φιλοξενουμενοι σε αυτον τον διαδικτυακο τοπο και εχουμε υποχρεωση να σεβομαστε καποια πραγματα..οπως η αξιοπρεπεια του αλλου.. oι ιδεες και τα πιστευω του..να μαθεις να σεβεσαι τις αποψεις των αλλων ακομη και αν διαφωνεις με αυτες...ομως για να μαθεις να σεβεσαι τους αλλους θα πρεπει πρωτα να εχεις αυτοσεβασμο και αυτοεκτιμηση.Δεν νομιζω να σε υποχρεωσε κανεις να ακουσεις εντεχνο τραγουδι εχεις κανει την επιλογη σου και μπραβο σου,ομως μην αφαιρεις το δικαιωμα και στους αλλους να διατυπωνουν τις σκεψεις τους.Εκανες αναφορα στη λεξη Δημοκρατια..η εννοια Δημοκρατια σε σχεση με τον τροπο που εκφραζεις τα οποια σου πιστευω παραπεμπουν σε αλλες σκοτεινες εποχες..μια Δημοκρατια ραμενη και κομμενη στα μετρα που επιθυμει ο καθε ενας δεν ειναι παρα φασισμος..Αυτο το "τελεια και παυλα" που το αναφερεις δις αυτο δειχνει μια αρωστημενη και κρυφοφασιστικη νοοτροπια εκτος και αν μπηκες σε αυτο το φιλοξενο σαιτ για να απαλλαχθεις απο τα οποια ψυχολογικα σου αρνητικα βιωματα...η ακομη και για αλλους λογους που μονο εσυ γνωριζεις..Ξερεις οι εποχες εχουν αλλαξει δεν ζουμε στον μεσαιωνα.Αν οι εκφρασεις "βουτυρομπεμπεκα-βουτυρομπεμπεκος"...'αηδιες..το " τελεια και παυλα"με τον τροπο που και το υφος που τα εκφραζεις δεν αρμοζουν σε ενα σαιτ οπου ολοι ειμαστε μια ομορφη παρεα και περναμε καλα..το λιγοτερο που θα μπορουσα να απαιτησω απο εσενα θα ηταν μια συγγνωμη οχι απο εμενα..αλλα απο τους φιλους και τις φιλες μου εδω μεσα..αν παλι νομιζεις οτι μπορει να συνεχισεις ετσι δικαιωμα σου..αλλα να θυμασαι τουτο ο ανθρωπος εχει εξελιχθει εχει βγει απο τις σπηλιες που ζουσε...εχει σταματησει να τρωει ριζες..εχει κατεβει απο τα δενδρα..μα το πιο σημαντικο εκανε κατι που τον εκανε να ξεχωρισει απα τ'αλλα ειδη..σηκωθηκε και σταθηκε στα δυο του ποδια..καιρος να το κατακτησεις κι εσυ αυτο...
nostos- Supreme Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3156
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 26/08/2009
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» ΤΟ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...
» ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
» Φτωχότερο το Ελληνικό λαϊκό τραγούδι. Πέθανε η Δούκισσα (video).
» ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
» Φτωχότερο το Ελληνικό λαϊκό τραγούδι. Πέθανε η Δούκισσα (video).
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης